Satış Temsilciliği

24, Şubat 2017

Satış Temsilciliği


ARTIK PARLAX LA İŞ İMKANI

Firmamızın İşleyişine bir yenilik katmak gerektiğini düşünerekten sizlere daha iyi hizmet ve daha fazla kazanç sunabilmek için şirketimizin işleyişine yeni bir güzellik kattık. 

Doğrudan satış ve Çok katlı pazarlama,

Bu sayede Depodan çıkan ürün belirli aşamalardan geçerek sizlerin eline ulaşıyorken , artık direk fabrikadan çıkıp sizlere ulaştırıyor olacağız.

Doğrudan Satışın geliştirilmiş bir türüdür.Doğrudan satış; en bilinen tanımıyla, bir mal ya da hizmetin, tüketicilere yüz yüze birebir ilişkiyle ve genellikle de evlerde, işyerlerinde ve perakende satış noktası sayılamayacak yerlerde, bir distribütör tarafından anlatılarak pazarlanan bir satış yöntemidir.

Çok Katlı Pazarlama ise; distribütörlerin, iki farklı faaliyeti sonucunda kazanç elde edebildikleri bir Doğrudan Satış türüdür.Bunlardan birincisi, kişisel olarak yaptıkları satışlardan doğan kazanç; %25 ila %50 arasında değişen kar oranı diğeri de, uygulanan plana göre,takımlarına üye ettikleri kişilerin ve sonra da bu kişilerin üye ettiklerinin satışlarından doğan kazanç.%20 ila %43 Bu nedenle Çok Katlı Pazarlama, kişiye kendi bağımsız işini kurma ve geliştirme şansını sunan bir imkandır.

NEDEN ÇOK KATLI PAZARLAMA( MLM )?

Global krizler son dönemde büyük şirketlerin öngörülerini büyük ölçüde değiştirdi. Gözlemler MLM sistemlerin, global ve ülkesel krizlerden zarar görmeden planlanan hedeflere ulaşıldığını gösterdi. Ayrıca MLM sistem türüne bağlı olarak klasik sistemin eksik noktalarının kapatıldığı fark edildi.

Ekonomiye Ne Gibi Yararlar Sağlar?Çok Katlı Pazarlamanın, ekonomiye son derece önemli katkıları vardır. Öncelikle, on binlerce, yüz binlerce insana, iş ve kazanç olanağı sağlayarak, bu kişilerin eksik istihdamlarını önleyerek önemli bir değer açığını kapatır. Çok Katlı Pazarlama, bireylere son derece düşük maliyetle ve kolaylıkla kendi işlerini başlatabilme olanağını sunar.Konunun bir de diğer cephesi, yani, mal ve hizmet üreticileri cephesi vardır. Buradan bakıldığında ise Çok Katlı Pazarlamanın, ürünlere, reklam gerekliliğinden ve raflardaki diğer ürünlerle rekabet etme zorunluluğundan kurtulmuş olarak, süratle nihai tüketiciye ulaşmalarına olanak verdiği görülür.Yani Reklam giderleri distribüterlere (üyelere) kazanç (bonus) olarak aktarılır ve diğer yönüyle de Sadık Müşteriler meydana getirir.Ürün daima kalitesinden dolayı doğrudan tüketicinin eline en hesaplı şekilde, reklam ve rekabet giderlerinden arınmış olarak ulaşır.Çok Katlı Pazarlama, dünya üzerindeki her ülkede ve her toplumda başarıyla uygulanabilen bir pazarlama yöntemidir.

Ana Fikrimiz; 

“1 kişinin %100 çabası yerine, 100 kişinin %1 çabası ile iş yapma”yı tercih etmektir.” ve bu sayede bir çok kişiye yeni iş imkanımızı sunmaktır. 

Parlax ailesine katılmak için TIKLAYINIZ.